En lista

Vilken hårfärg har du? Blandfärgad, men mer åt det mörka hållet.
Hur gammal är du? 20
Vad ska du göra ikväll? Plugga!
Är du ofta seriös? Ja
Gillar du att kramas? Såklart jag gör.
Hur många biologiska syskon har du? Två
Har du utländska föräldrar? Nej
Saknar du någon just nu? Ja
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisar, allra helst med den här magen!
Bada eller Sola? Oj... Jag solar nog helst
Har du fräknar? Ja, på sommaren
Favorit godis? Choklad eller godisar man suger på
Anser du att du är stark? Har tappat massa muskler sen jag blev gravid, men annars ja.
Är du kittlig? Rejält
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? Ted
Vad har du för mobiltelefon? HTC Desire
Har den kamera? Yes sir
Vad har du på dig nu? Svart tight tröja och träningsbyxor
Hur mår du? Trött och tung i kroppen, men på gott humör
Vart har du ont någonstans? Ont i höften för tillfället
Vem kramade du sist? Min bror
Vem pussade du sist? Ted
Vem vet mest om dig? Oj. Bra fråga. Ted, mamma eller Caroline
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? 20!
Tänker du gifta dig? Vet inte, ibland vill jag det och ibland inte
Är du förlovad? Nej, inte längre.
Har du något fint halsband? Ja massor
Är du bisexuell / homosexuell? Nej
Tre namn jag lyssnar till: Pernilla, älskling och gumman.
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag har ett stort hjärta och bryr mig om folk
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är tvivlar så mycket
Detta är jag rädd för: Att tappa bort mig själv
Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, mat, motivation
Detta tycker jag om att göra: Lära mig något, prata i telefon i timmar, skratta, umgås, se andra avenyn
Detta vill jag göra just nu: Bli så bra jag kan på allt inom hälsa
Bästa känslan: Jag kan
Värsta känslan: Jag kan inte
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Ärlig, respektfull, positiv
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bra fråga
Min käraste ägodel: Min macbook
Något jag vill ha i present: Bebisgrejer
Favoritkläder: Mysplagg!
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Gillar de flesta ämnena; matte, religion, språk, samhällsämnen
Stjärntecken: Lejon
Favoritdoft: Blommor
Detta äter jag gärna: God hemlagad mat
Dricker helst: Ärligt, vatten. Älskar vatten!
Hit vill jag gärna åka på semester: Sugen att åka till USA är jag allt
Färg på mina ögon: Grön/blåögd
Min längd: 175 cm
Jag spelar: Wordfeud
Person jag beundrar: Folk som ställer sig upp och försöker igen trots motgång
Favoritcitat: Har såååå jäkla många. Kan inte välja ett.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: Ursäkta mig djurvänner, men jag gillar inte djur
Vad lyssnar du på just nu? TVn
Vad har du gjort/ska du göra idag? Påbörjat min PT-utbildning
När badade du i en pool senast? Tre veckor sen, Arenan med Ted och Aron
Har du varit med i någon skolpjäs? Tror faktiskt inte det
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Låtar med mening i
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? Jag är så tudelad gällande svensk politik
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej och skulle inte göra det heller
Vilken är den plats längst bort som du har besökt. Chile
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Har inte sett tecknade serier på väldigt länge
Kan du alla orden i nationalsången? Nej
Badkar eller duschkabin? Badkar
Favoritpizza? Capri
Chips eller popcorn? Chips
Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
Klarar du att tanka själv? Vem kan inte det?
Vad var det senaste du handlade? Plommontomater, äpplen, keso och knäckebröd
Har du kräkts offentligt? Ja
Kan man vara vän med sitt ex? Ser faktiskt ingen anledning till det
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Beror på om MVC räknas, i sådana fall förra måndagen
Hade du mycket hår som liten bebis? Ja, det hade jag nog
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ett vanlig, hej du har kommit till Pernilla...
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Ser ett avsnitt av Andra Avenyn


Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0