När tiden inte räcker till

Alarmet ringer 5.50. En timme senare sitter jag på bussen mot Skövde. Tåget till Göteborg går vid halv åtta och jag är framme runt tio i nio. Sen tar jag ytterligare en buss och är framme på gymmet runt tjugo över nio. Går i skolan mellan halv tio och halv fyra och sedan är jag hemma i lägenheten igen tidigast kvart över sex. (om jag har tur).
Har tagit mig lite vatten över huvudet, förstod nog inte riktigt att det skulle vara såhär tufft. Ska lära mig nästan hundra olika muskler på latin och det är hur mycket annat som helst. Pluggar hela tiden känns det som. Men snart är det bara två veckor kvar. Och jag vet ju att det här kommer att vara värt det. Såklart. Det här är ju min dröm. Men det är tufft att vara gravid och trött och ändå ha ett tolvtimmarsschema varje dag.
Jaja. Vill inte klaga. POSITIV!
Men nu sitter jag i fåtöljen i mitt o-ombonade vardagsrum. Ska snart krypa ner i sängen och lär somna snabbare än vad jag någonsin gjort.
Äh, ville bara skriva av mig lite. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du fixar de här hur tufft de än är. Tror på dig. Puss älskar dig

2011-10-07 @ 22:55:06
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på dig och din mage? Är glad för din skull men framför allt så himla nyfiken!

2011-10-08 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0