Jag mår bra nu.

Hej. Det är ett tag sedan jag skrev nu. Har suttit och läst igenom varenda inlägg i bloggen och blir lite ledsen när jag läser allt. Gud vad dåligt jag mått. Jag har nästan glömt bort hur jävla upp och ner allt var. Samtidigt så minns jag exakt känslan jag kände till varje inlägg.
Jag mår bättre nu. Jag är så fantastiskt tacksam att jag får dela mitt liv med den vackraste lilla varelsen som existerar. Livet har fått en helt annan mening nu. Jag uppskattar livet på ett annat vis nu än tidigare.
Jag tror vi glömmer bort att vända på pannkakan ibland. Vi är så duktiga på att gnälla över det vi inte har. Men att se det vi har då?
Jag älskar min Vanessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0